måndag 5 oktober 2009

Thé

Ok bilderna kommer bli försenade för min kära sambo har alltid något annat för sig än att hjälpa lilla mig me bilder:( Nu är han hos sin morbror o när han kommer hem så kommer han inte orka, blä! Ska iallafall göra mig en kopp thé nu som jag har blivit beroende av, te med honung i..mmmmmums:) Kan ju oxå nämna att de e Elins fel att jag blivit typ beroende av de,,Men egentligen så e de bara positivt..För de första så har min oroliga mage blivit lugnare, de är mysigt att dricka te och jag har alltid velat va beroende av nått sånt haha kaffe gick inte för de e inte så jätte gott:p Så tack Elin:)
Skulle egentligen åkt till IKEA idag med Antonios morbror men de får bli imorrn istället..Ska handla en extrasäng till gäster som kommer hit:) O så ska de få följa me en vit ryamatta hem som ska få pryda golvet i gästrummet, läääängtar så mycke tills de rummet e helt klart!!!! Är ganska snål me bilder från min digitalkamera för den måste tömmas på bilder så inga nya tas just nu, lata jag tycker de e för jobbigt att lägga in alla bilder.. O så vågar jag inte radera dom från kameran ifall datan skulle knasa sig så jag måste köpa skivor först som jag kan lägga över alla bilderna på:) Nu kom min kille hem,, Puss o hej:)

Inga kommentarer: