söndag 18 oktober 2009

Ops i did it again...

Känner att jag inte riktigt har tid att blogga just nu, jag vill så gärna!! Under denna tid så har min mamma hunnit va på besök här o de va underbart, lilla Danilo blev lite bortskämd av sin mormor:) De behövs de!! Danilo har fått två tänder och tar sig nu fram genom krälning, o de går fort vill jag lova!! Han kanske aldrig kommer krypa för nu har han ju hittat ett bra sätt att ta sig fram på:) Igår va jag me på en möhippa, de va skojj..O istället för att göra henne "ful" så gjorde vi henne snygg som bara den!!! >Håret blev fixat av en frisör, snygga kläder hade inhandlas och en sminkning fick hon med:) Resultatet av våran kära kolega blev as super duper bra!!! Jag hade själv ingen kamera men när jag får tag i nån bild så lägge rjag upp den..Har redan en massa bilder som ska läggas upp och dom kommer,,de lovar jag...Måste som sagt bara hitta lusten igen..O tömma min kamera på bilder haha!! Idag är de söndag o vi ska ha en familjedag..typ.. Fixa lite här hemma, gå på promenad i de fina höstvädret och mysa sen ikväll..O självklart se ensam mamma söker..Så jävla bra program:) Ha de så bra så länge o så ska jag försöka hitta lusten igen så de här blir bra:p

Inga kommentarer: