söndag 4 oktober 2009

Sorry





Japp nu har jag glömt bloggen igeeeeeeen:( Lovar att jag ska bli bättre på att skriva här, men har så mycke att stå i just nu.. Vi håller på o målar om här hemma o fixar i gästrummet:) När allt e klart ska jag ta massa bilder o lägga in här så ni får se:) Min mamma kommer hit på torsdag o jag längtar så mycke!! O då ska Danilo få mysa en massa me sin mormor:) Jag har bilder som jag vill lägga in här men dom ligger i min pojkväns loggin o jag kommer inte åt dom:( Så när han kommer ut ur duschen så ska jag be han föra över dom till min loggin:) Idag har vi ( jag o Danilo) träffat Elin o Ella, började me en promenad i slottskogen, en fika på ett mysigt café o slutade med ytterligare en promenad i slottskogen:) O när vi går där så kommer helt plötsligt en hund o hoppar på min vagn!! Shiiit! O ägaren säger att han älskar katter o sen barn...OCH!?!?! Ger de han rätt att ha hunden lös( där de e förbjudet att ha de) o inte ens säga åt hundjäveln att den inte får hoppa upp på folks vagnar..Tänk om jag skulle va jätte hundrädd o ha dåliga erfarenheter av hundar!!! O sen försökte hunden ta en leksak från Elins vagn..Nee nu i efterhand ångrar jag mig att jag inte sa åt ägaren till hunden, ush o fy!!! Aja sen vart de trevligt igen o så ser jag flamingos, hahaha FLAMINGOS I SLOTTSKOGEN I SVERIGE GÖTEBORG!! Va den kommentaren blåst av mig att skriva? Inte visste jag att vi hade sånna här iallfall:p bla bla bla blaaa nu ska jag titta till min son o ge han en puss på pannan där han sussar så sött:) Ska ta en bild nu o lägga in från min mobil=) Så ni får ursäkta bildkvaliten;)

Inga kommentarer: