torsdag 17 september 2009

Det känns...

Ja nu börjar de verkligen kännas i min kropp att jag jobbat mycke, har jobbat i stort sett varje kväll men imorgon och på fredag är jag ledig:) Ska bli så skönt att få vila och gå lite på stan och göra sånt som jag brukar göra.. För sen börjar mina kvällspass igen o de enda lediga dagarna nästa vecka är måndag och fredag=) Duktiga jag;) haha
Imorgon ska Antonio ta mig till ett sushi ställe där dom tydligen gör as super goda shushi grejjs, de gick jag med på när vi beslutade att gå till en inredningsaffär i närheten där jag ska få köpa lite:D wiho
Min syster som befinner sig i usa va på disney world i helgen( inte lite avis) hon köpte iallfall en t-shirt till Danilo, super söt e den!! Tack min kära moster hälsar Danilo:) O så tog hon några fina svartvita porträtt från bla sagoslottet som jag ska göra till en canvastavla till Danilos rum, tre st svartvita canvastavlor blir de me olika motiv på.. Är så trött på de typiska barn tavlorna så de här blir lite coolare:) Nee nu måste jag verkligen sova..Go natt

Inga kommentarer: