tisdag 1 september 2009

Bullar!!





Imorgon blir min son 6 månader, 6 MÅNADER!!!! Shit va tiden har gått fort, snart kommer han ta studenten jue!!
Nee men så de ska firas lite här hemma med familjen, så alldeles nyss blev jag klar med bullbaket, fick bli vaniljbullar, mumsigt:)
Åkte ner på stan strax innan stängning och köpte lite presenter, närmare sagt 3 presenter:) En fick han faktiskt öppna ikväll:p Till en början tyckte han bättre om omslagspappret än själva saken, men när vi snällt tog bort pappret från han så älskade han sin nya leksak:D Ajuste ska kanske berätta va de va:p De va en blomma med en sugpropp så man kan sätta fast den på bordet, och kronbladen på blomman(som kan snurra runt) är lite olika saker tex ena kronbladet är ett litet bi med prasliga vingar:) Bild kommer imorgon iallfall:)
Danilo har vart ganska ledsen idag:( Gråtit i stort sett varje gång han har vaknat, tror att tänder är på g..Jag typ dog när min visdomstand va på väg ut så jag klandrar inte lillen för att hans typ ALLA tänder e på väg ut sakta men säkert:( Fast han har skrattat jätte mycke idag oxå som jag nu kommer på när jag sitter här o skriver, speciellt skrattat åt mig haha ser vell lite lustig ut kanske:p

O måste bara skriva att jag blir så irriterad på kvaliten på detta hus!!!!!! Vi som skulle borra upp rullgardinen men de gick inte för allt bara smula!!!!!!!!!!! Så va gör man då?
Antonios morbror får komma hit o bli våran hjälte! Sänghimlen ska ju upp oxå o den har jag väntat på i kanske 5 månader eller nått:( får ju aldrig ordning nån gång:(:(
Nu ska jag smaka en bulle Go Natt o Dröm Sött

1 kommentar:

Anna sa...

han är ju bara så sööööt. <3 puss på er båda