onsdag 23 september 2009

Jobbvecka


Denna vecka är verkligen en jobbvecka, jobbar i stort sett varje kväll.. Längtar verkligen efter att få va ledig nu!! Fick en sovmorgon till kl 13 idag så de va skönt och behövligt:) Har tagit massa bilder men dom laddar jag upp sen ikväll när jag är hemkommen..Och de viktigaste idag är att min syster fyller 22 år, GRATTISSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu e hon i USA så de får bli mer grattande när hon kommer hem:D Saknar dig o älskar dig!!!!!!!!!
Och sen vill jag bara säga blä till dom som har svårt att säga positiva saker till andra, har du inget bra att säga så säg inget alls!!! Inte alltid man vill ha en negativ åsikt!!

Denna bild är från när Danilo va mycke mycke liten:)

3 kommentarer:

E sa...

jag sänder positiv energi hehe! kram

Anna sa...

underbart söt <3

Anonym sa...

Love you too!!! puss och kram \\syster