söndag 13 september 2009

Shopping

Detta ska inhandlas nästa månad:) Bilen ska Danilo få i julklapp (haha jag vet är ute tidigt) Och den underbara åkpåsen ska få värma Danilo nu snart när kylan smyger sig på, är den inte fin? Och ser den inte mysig ut?
Kom på att jag inte handlar så mycke kläder till mig själv längre och de ska jag ändra på, måste köpa massa nytt och skapa mig en full höstgarderob:) Hade sönder mitt rouge igår så ett nytt sånt ska oxå inhandlas:)
Idag gjorde jag goodaste mozarella pastan idag och den kan varmt rekomenderas till dom som vill laga något som går snabbt, är enkelt och smakar fräscht!
De behövs spagetti, mozarella, tomater, färsk basilika, vitlök och olivolja.
Koka spagetti
Häll i olivolja i en stor skål/bunke och pressa i vitlök(ganska mycke)
Skär tomaterna i mellanstora tärningar
och blanda ner tomaterna och basilikan i bunken(basilikan ska inte hackas)
Förbered mozarellan genom att skära den i ganska små tärningar( men inte för små) tillräckligt så att den kan smälta lite.. Häll sedan i spagettin i skålen och tillsätt mozarellan sist, rör ihop allt o ät o njut sedan:)
Nu ska jag äta lite till, blev helt sugen:)
Go natt o kramisar




Inga kommentarer: