söndag 13 september 2009

Söndag

Sitter nyduschad i soffan medan Antonio målar hallen och Danilo sover och funderar över va man ska göra idag, ska nog ta mig en promenad och handla lite på hemköp:) Är så sugen på något (ovanligt?) tror jag ska baka bananmuffins idag...o neeee rynka inte på näsan o tänk"bananmuffins????" för de e verkligen super duper gott..O när ni fått smaka kommer ni bara vilja ha mer o mer o mer o till slut börjar ni missbruka mina bananmuffins osv osv osv;)
Jobbade kväll igår o jag tycker bara mer o mer om mitt jobb, längtar sjukt nog tills imorrn när jag ska jobba igen..Men ok de e super skönt att va ledig oxå, så ikväll blire först top model och sen ensam mamma söker på tv:)

2 kommentarer:

Anna sa...

tänker ni flytta hit snart? :-) vore så myyys. puss

EmmiRos sa...

jag e så förvirrad när de gäller flytten, ena dagen så vill jag bo i uppsala o den andra dagen så vill jag bo i gbg:( men de skulle va jätte mys:) pusss