torsdag 10 september 2009

Ja juste de

Jag har ju en blogg:p Har haft så mycke att göra de senaste dagarna så jag har lixom inte hunnit me allt:(
I lördags va jag på Garage 1 en sväng och hälsade på min pojkvän som hade sitt pass där, tog även med mig svärmors hund på promenaden.. I måndags(tror jag) va jag o Danilo med Elin o Ella på IKEA:) Kom självklart inte tomhänt därifrån mohaha:p
I igår började jag jobba, kväll..Så på dagarna är jag hemma med min son o sen kl 16.30 så börjar jag jobba o då är Antonio hemma med Danilo:) Kändes skönt att jobba men shiiit så ont i kroppen jag fick haha, men går ju o rör på sig konstant när man jobbar..slutar kl 22...Snart ska jag iväg o jobba igen men ska hinna mysa lite me min son innan de e dags..Har bara typ 6 min till jobbet:p















1 kommentar:

elin sa...

Oj sicken vacker bild du hitta på mig haha! fy fan! men dom andra va bra.