fredag 25 september 2009

Tog nyss en värktablett, slog mig ner i soffan, ljusen är tända, Danilo sover och jag och chokladen är ett=) Är ledig! Så skönt och uppskattat det är att va ledig, men imorrn är man tebax på jobbet igen...
Idag har jag o Danilo gjort mycke vi:) Åkte ner på stan o mötte upp Ellin o Ella, handlade lite böcker som Elin tipsade om till Danilo..Ena sätter man fast i vagnen så den kan inte tappas bort eller slängas ner på marken och den andra är en fingerdocka bok typ, de handlar om en krokodil som heter Sven, och dockan är en krokodil som sitter i mitten av boken o där sätter man in fingret så rör ju sig krokodilen när man läser, fräck! Sen slutade vi dagen på stan med en fika på nått cafe, Elin tog sitt te (som vanligt:D) o jag skulle prompt ha kaffe men ändrade mig o tog en hallon smohtie(stavning?) o de gjorde jag rätt i:) Hemma blev de fläskfile med potatis och fetaoströra till middag, fetaoströran blev sådär:( Min älskling hade köpt fetaost LIGHT, fatta LIGHT!!! Ok visst de va inte meningen(som tur va) för ofta man kan äta den i light, ush o bläääääää!!!! Men aja den blev iallafall ätbar den röran:p Sen kom Antonios mamma o faster med pojkvän förbi på fika, mycke trevligt..Antonios faster Linda ska flytta till Norge nästa lördag me sin kille, han har skrivit kontrakt och ska dit o spela ishockey så vi har redan planerat in en resa dit i december så de kommer bli mys:) O nu e jag så trött men vill inte sova, inte än iallfall:) Ska dricka upp mitt glas proviva nypon, älskar proviva o favoriterna e mango o nypon:) Trosorna på bilden e från Victoria secret, en av alla som min syster köpt till mig:) O Danilo fick pröva en basker idag på stan haha så söt, men min mobilkamera e inge bra alls:( glömmer ju min digitalis hela tiden! Måste skärpa mig me de nu!! Go Kväll pusssss








2 kommentarer:

e sa...

Du måste köpa den baskern till Danilo. Ur-söt

EmmiRos sa...

haha ahh de ska jag göra, den får han bära till våren:)