söndag 30 augusti 2009

Heeelt upptagen

Japp har vart helt upptagen o verkligen typ gjort saker hela hela tiden därav bloggtorka:(
O jag kan ju berätta att min dröm inte fick gå i uppfyllelse, blääääääääää!!!!!! Om mitt hår hade vart 10 cm längre typ så hade jag fått åka med till Las Vegas o va hårmodell, livet suger allt bra ibland;) nee men lika glad e jag för de men gladast e nog min son:p
Idag va jag o min kära svärmor o storhandlade på Willys, jäääävlar va mycke de blev haha vi skratta så mycke åt alla våra varor:)
I förrgår va jag o Mickis ute på shoppäventyr:) De som inhandlades va saker till hemmet bla en mörkanläggningsrullgardin(svart), svarta gardiner till sovrummet i tunt tyg så man ser lite igenom, grå ullmatta, en vit filt som ska användas som överkast, vita nya gardiner till vardagsrummet, två st tavellister och sen lite mer smått o gott:) En sak jag bestämt att jag ska handla är ett olivträ som jag ska ha i sovrumsfönstret stående i en grå betongkruka o så ska jag ha mina betongljustakar breve, fint va? Inga bilder idag men imorrn kommer de bilder efter vi har borrat upp lite saker här hemma:)

Sov så gott alla, nu ska jag kika in lite på bloggarna som jag följer:D puss o kramis

Inga kommentarer: