torsdag 27 augusti 2009

yeah yeah










Igår va jag o Danilo o luncha med Mickis o Sandra. o o o blir de många av haha:p
Gamleport blev de och maten va sisådär, tror de e bättre om man inte tar från lunchmenyn kl 14 när de precis ska stänga med tanke på att maten legat ett tag då;) Märker att jag har blivit kinkig med maten när jag äter ute, men men, de ska man vell va när man endå betalar för den? Skönt att Mickis är hemma igen:D Fick ett jätte fint armband av henne som är från Serbien. Den ska skydda mig från allt ont. Den är köpt från en kyrka där den har blivit välsignad i 40 dagar och de betyder otur om någon annan skulle bära de, vill jag slänga de så får jag inte de utan man ska lämna de i en kyrka isåfall, men ingen risk! De armbandet kommer pryda min handled hela tiden:)
Sen kom min älskade Antonio så åkte vi hem tillsammans men innan vi satte oss på spårvagnen så blev de ett stop på Village där dessa två ljustakar fick följa med hem, nu måste jag bara fundera ut vart dom ska stå:) Har blivit ett stort fan av vitt svart o grått i inredning!
Naglarna är med fixade o jag blev nöjd:) Jätte trevlig är hon som gör dom och att salongen ligger på min gata gör de hela lite bättre;) På torsdag ska Mickis fixa sina naglar där och då ska jag o Danilo göra henne sällskap ett tag, Hon som gör naglarna ville med träffa Danilo:)
Är lite nervös inför imorgon, ska få reda på om jag ska få göra en sak, en stor sak! En dröm som kanske kommer gå i uppfyllelse! Mickis kommer o hämtar upp mig o så ska vi åka o ta reda på de, o vad de e berättar jag imorgon:) håll tummarna för mig!!!!!!

Kvällens bakning blev kladdkaka med glasyr:p Skärpning EMELIE tänk på beach 2010 yeyeye

Go kväll varma kramar

1 kommentar:

Anna sa...

meh säääääg!