lördag 15 augusti 2009

Nu e jag här (igen)


Japp jag besluta mig för att byta blogg( som anna oxå gjort:)), som ni vet så krånglade min förra så mycke med bilder! Och tydligen så hade jag redan börjat på en blogg här haha blev helt förvånad när jag skulle skapa mitt konto:p
O va kul nu kan jag lägga upp massa massa bilder:D

Måste bara berätta att min syster åkt till Usa Florida för att studera och hon kommer inte hem förrän på julafton:( saknar henne så mycke redan!! Men hon har de bra o de e bra:) Hon ska skicka en massa saker därifrån som e super dyrt här men billigt där så de e oxå bra:)

Nu ska jag o Antonio som igår ha en mysig filmkväll ikväll:) Kommer inte ihåg vilken film vi skulle se(får återkomma) men den är säkert bra, älsklingen som fick välja idag:p

Lilla Danilo har somnat efter att ha vart sjövild hela dagen haha tur att han e glad hela tiden:p

Här kommer lite pics på gogubben:)

Inga kommentarer: