tisdag 18 augusti 2009

Nu har jag äääntligen batterier!!





Japp nu kan jag knäppa kort igen:D wihooo
Så nu kommer de bli mycke roligare att blogga igen:D
Idag städa duktiga jag nästan hela köket, jätte noggrant! Tog bort alla "gradknapparna" på spisen o diska dom, tog även bort knapparna på fläkten och sen när jag skulle sätta tebax dom så tröck jag lite för hårt så ena knappen gick sönder, ops! Så nu kan vi inte tända lampan där när vi ska laga mat, bra Emelie, BRA!
Sola solarium idag trots att de e fint väder här, vilken färg jag fick..noooot!!

Bilderna jag bjuder på är lampan som jag köpte till Danilos framtida rum, just nu får den hänga i köket:)
Sen är de mitt älskade knivställ, jätte bra knivar:) O sen en blomkruka i form av en kanna och en jätte fin tavla som Danilo fick av Ann i dop present..yeah lite mobbad e jag men va gör man inte när ens kamera äntligen kan användas igen;D

Nu ska jag kolla på en shoppoholics bekännelser som min älskling så snällt fixa till mig:)
Go Kväll

1 kommentar:

Nattis sa...

Guuud va fin danilos lampa va! bra köp där;)