lördag 15 augusti 2009

Ok.. Kommer snart byta blogg!!! Får verkligen inte upp några bilder så jag får vell skriva på o ta de få bilder jag lyckades få upp:(
Aja måste ba berätta om min lördag..De hela börja med att jag o Mickis åkte till Saltholmen för att bada på ett nakenbad haha för endast kvinnor då! Hjäääälp tänkte jag först, kommer bli helt generad och inte veta vart jag ska titta. Men de va faktiskt inte så farligt, inte farligt alls faktiskt.
Jag hade bikini på mig hela tiden ( är ganska blyg av mig) men Mickis är absolut inte blyg hon;)
Först trodde jag att de bara skulle va massa käringar där men icke, dom fanns men inte alls så många som jag trodde. De flesta som va där va nog de som ville sola toppless utan massa dreglande killar runt om sig.. De var en mysig stämning och alla va så trevliga så( speciellt den roliga juggetanten hahaha " Vem som skeeet?!?! Birgitta de va du som sket! hahaha)
Va lite scary när man skulle äta bara, va helt nojjig över att få könshår i min mat!
Tiden gick väldans fort och helt plötsligt va de dags för oss att bege oss hem, jag helt knallröd och Mickis en nyans brunare:p
Vi åkte då hem till Mickis för hon skulle förbereda mitt hår inför måndagen för då skulle jag va hårmodell åt henne. De blev nästan svart och kortklippt:) nöjd nöjd hon e ju världens bästa frisör och hamna bland topp 10 i en super bra tävling som är för frisörer i europa tror jag de va ( Mickis rätta mig) .
Efter en hel dag utan min älskade son Danilo så hade jag saknad sönder mig så de va så mysigt att komma hem o få pussa o gosa me lillen!! Va inte hemma länge utan skulle få min första utekväll:)

Jag o min kära svärmor skulle ner på stan o ta några öl o sitta så vi kunde höra Madonna tänkte vi:)
Först skulle vi bara förbi Mc klubben o hämta lite bärs, så när vi kom dit så satte vi oss med dom o tog en öl först. Hade ju inte träffat vissa där på evigheter! En öl ledde till en annan och jag blev ju fuuullll haha kunde inte sluta le ( en känsla jag helt hade glömt bort) Sen så tyckte dom att vi skulle följa med till en mc fest ( Flying Riders firade 40 år) efter lite tvekande så följde vi med. Dom tyckte de va bättre att jag va me dom än att jag rann runt på stan där dom inte skulle ha nån koll ifall nått skulle hända lilla mig, gulligt:)
Mickis kom oxå, o så bar vi av i massa bilar på väg till festen, så otroligt lyckad kväll och tack alla!! Jag "dansade" i typ 5 timmar hahaha va så läänge sen. Lillasyster va där och uppträdde oxå, så jävla bra. Jag och Mickis va ju bäst när vi tog miste på band hahaha
Och sen kl 5 på morgonen kom jag hem, 5 PÅ MORGONEN! Hur kan tiden gå så fort!?!
I öl tältet på mc festen
Innan vi drog vidare till mc festen
Mia(svärmor) med massa öl:)

Va bakis i flera dagar och "ska aldrig mera dricka"

Inte på 6 månader iallfall:p



2 kommentarer:

Anonym sa...

Heej! Vad fin du är i det korta håret!!
puss puss från syrran

EmmiRos sa...

haha tack men de e mer annorlunda nu, där va jag inte färdig:p