måndag 17 augusti 2009

Måndag Måndag...



Jaa då va de en ny vecka, med nya bestyr.

Den började bra, Elin ringde och sa att hon o Ella kommer till mig=) Och de va bra de, annars hade jag legat inne hela dagen o bara dragit mig..

Just nu håller jag på tvättar, de e ganska mysigt ibland faktiskt:p Ska snart kolla va de e på tv idag, tror de e lipstick jungle(stavning?)
Blää är helt fantasilös o vet inte va jag ska skriva, har fortfarande inte hittat laddaren till min kamera och utan bilder är de inge kul tycker jag! Jag har ju köpt en ny lampa som jag vill visa( Har lovat Nattis o lägga upp bilden här) Och så har jag köpte lite annat nytt, har börjat samla på en ny grej o just nu har jag två st av denna grejj, o va de är för något får ni se sen när jag kan lägga upp bilder igen, gaaah blir galen!

Gick med Danilo i bärsele idag och de tyckte han va skoj, att få se världen på ett annat sätt:) Han sprattla med benen och la ifrån sig ett glatt tjut lite då o då, gölle pojken!!!!

Bilden ovan är på våran kristallkorna vi har i vardagsrummet(Danilo älskar kristallkronor, bling bling)

Nu ska jag göra Antonio o Danilo sällskap i köket o sen ska jag leta efter laddaren, den kanske e kvar i Uppsala?

Inga kommentarer: