söndag 23 augusti 2009

Jag har ju faktiskt gjort de!










Grabbarna sover o jag har lagt mig i soffan och kollar runt lite på datan.. Kollade genom alla bilder och även från min förlossning, jag har lixom gått genom en förlossning! Känns så overkligt, kan inte riktigt förstå att de är jag som gjort de där. Den gick ju jätte bra och fooort framförallt så jag ska ju va glad över de..Har ju hört en o annan skräckförlossning:( Hur som helst så tycker jag alla mammor e så duktiga!!! Man har så ont när man föder och innan dess har man bärt på ett barn i sig (underbart)!! Smärta och glädje på samma gång och så otroligt blandade känslor under hela graviditeten och förlossningen, en sån otrolig längtan!
Jag kommer ihåg att i slutet av graviditeten tänkte jag att de måste kännas tomt i magen direkt efter man fött, typ som ett stort hål haha men de gjorde de inte:P Så till er som redan har barn: Jag vet hur ni känner, KÄRLEK på den högsta nivån och tusen miljarder gånger mer! Till er som snart har barn: Jag vet hur ni typ känner oxå: Kärlek, nyfikenhet och LÄNGTAN! Och till er andra som inte ens har planer på barn..Jaa festa på ni;) haha

1 kommentar:

Elin sa...

Ser nästan ut som du vill säga "tar du ett kort till så dödar jag dig" på sista bilden hehe=)